Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Vodafone









Δες την εδώ









Η επικοινωνιακή στρατηγική της νέας καμπάνιας της Vodafone εκφράζεται μέσα από το παράδειγμα του αθλητή μεγάλων αποστάσεων Χρήστο Τούλα. Η πολύχρονη πορεία του στον αθλητισμό και η επίτευξη των στόχων του συμβολίζουν τις δυνατότητες που προσφέρει η Vodafone σε όλους τους συνδρομητές της, ώστε να ανοίξουν νέους ορίζοντες, νέους δρόμους, αναπνέοντας τον αέρα της πρωτοπορίας. 

Η νέα διαφημιστική καμπάνια εμπνέει αισιοδοξία, αναδεικνύει την ομαδικότητα και την ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης, δηλαδή ό,τι ακριβώς καθορίζει τη μακροχρόνια σχέση της Vodafone με τους συνδρομητές της.